domingo, 19 de abril de 2009

ATENCIO PERSONALITZADA

Cada dissabte al Cafe-Teatre Llantiol que esta al carrer Riereta 7 hi ha gent que s'interessa per apendre magia. Uns perque volen saber com es fan el trucs i pensen que fent un curset ho sabran tot de la magia i d'altres perque realment volen amb les seves capacitats o potencial, fer gaudir a la resta del seu entorn.

Estic a la vostre disposicio tanmateix per escoltar el que us ha semblat el espectacle com per assesorar-vos en la vostra iniciacio a la magia, sigui quina sigui la vostra especialitat preferida. No es pot dominar una especialitat sense haver creat a priori una bona base. Ni tampoc jo domino totes les especialitats de la magia, ara be, us puc transmetre les meves experiencies en el camp professional i els meus entrebancs durant 15 anys que porto donant classes tant en grup com individualment.

Espero que tot plegat us serveixi. Encara que nomes sigui pel fet de vindre a conversar de magia, ja em dono per satisfet.

Soc l'as a la vostra manega per qualsevol tipus de dubte o compromis que tingueu.

Magi-cordialment,

No hay comentarios: